Sunday, December 14, 2008

cover mengcover..hahaa

erm..,my sis kn sibuk jer comment me x bg msk story how dia byk cover aku tyme zaman persekolahan dl k...tap aku x igt sgt dh la suma tue..sori sis..but i try 2 remember laaa n bg msk k..


but ada 1 story ni yg aku stil igt. tyme tue aku nk kol mr. postman (pls refer to my 'luv story')..tap tyme tue kn aku tkt la mama postman ni mrh..aku pn tkt parents aku mrh gak if aku guna fon rmh..bkn tkt apa sbnrnya...tkt klu dorang dgr prbualan aku.ekekee..aku pn ajak la adik kesayangan aku sorang nie tmn aku ke pndok fon yg brdktn..dgn berlatarblkg kn basketball court dgn acai2 cina yg sibuk bermain,aku pn dail la no 089-******..aku stil igt lg num fon rmh dia nie sbb num dia unik sgt..sng diigt...hampir sm dgn num fon abg kesayangan aku dl n slamanya..hehee..aku srh adik aku yg ckp dl..trkjt adik aku tue..mama postman tue yg angkt..tap adik aku trs jg mnta utk brckp dgn c postman tue..trs mama postman tue tnya adik aku..'ni sepa?'.adik aku jwb kwn dia..then dia tnya lg,'tggl mana?' adik aku ckp la dkt tmn pertama (tmpt tggl aku dl d sdk..)..then dia tnya lg,'bapa sepa?' dgn yakinnya adik aku bgtau la nama bapa aku..adui..,mest abah malu if tau hal nie sbb bapa postman tue mmg kenal dgn bapa aku..then mama dia ckp lg..'ish,kecil2 dh pndai bercinta! ' trs adik aku ltk fon tue...pnya la kecian adik aku kena ckp mcm tue..tkt btl kami lps tue..tkt klu2 mama postman tue dtg cr aku d skul.. tkt jg kami klu abah dpt tau..hbs aku..tue la 1 story yg aku stil igt lg...klu d igt blk,mmg malu la..rase mcm nk ulang blk mase tue pn ade gak...bes gak pengalaman tue..tap kali ni aku x bg adik aku yg ckp..aku nk ckp sndri..konon2 aku nk menjawb la dgn mama postman tue...lps tue aku x kn bgtau nama bapa aku...memalukn bapa jak la aku nie..huhuu...


adik aku pn slalu cover aku klu bf2 aku kol rmh...sbb bapa n mama aku ni strict ckit..dorang x bg org laki fon..ya la,kcl lg kn..aku jak yg gtl tyme tue..klu x silap tyme tue kakak aku yg 1st tue pn dh ada bf..dia pn ssh gak nk berfon..tkt kena mrh...hahaaa..tap aku nie byk cara.aku bg pelan fon rmh la, aku bergayut tgh mlm laaa..dajal jg aku nie kecil2 dl..heheheee..tap aku gtl mcm tue jer..x lbh2 k..


smpai skrg pn,klu aku kena mrh oleh mama sbb baju pendek ke,seksi ke...,adik aku la yg cover aku..pastu dia yg kena mrh blk,..heheee..kesian dia..wlupn kami x prnh tnjkkn sgt, tap sbnrnya aku, 2org kakak aku n abg aku syg sgt dgn adik aku nie.. yer la,adik bongsu kn..mmg mcm tue..kami jrg cover dia sbb klu blh kami nk dia sedar sendri atas keslhn yg dia dh buat..lgpn dia kn dh bsr..tau pkr mana yg baik,mana yg brk...apapn, aku ttp doakan yg trbaik buat dia x kra la dlm pelajaran ker,persahabatan ker, or wuteverla yg dia buat..yg pntg, tau jg dri n maruah keluarga..thanx ziela 4 ur 'cover jobs' slama nie k...i realy apreciate it..klu blh nk ulang blk tyme tue..x nk u jad tkg cover lg la..kecian u trpksa menanggung kesalahan i..heheeee..

3 comments:

Lucky E11even said...

kesian eiyla!! ahaha..well eiyla mmg sweet..baik..nice..kind..uish..banyak! ekeke..aku xlupa masa kita dulu sma2 spend time dgn eiyla..rindu plak dgn budak kecik ni.ekeke..apa2 pun eiyla, ko mmg adik yg baik. x mcm kakak ko ni!! ahaha..kecik2 gatal.wahaha.padahal sama jak kita nas!!

nas norziela nasbah said...

hhahaha..
thanks yea to both of u!
hahaha..
me mmg baek bt with my kebaikan people da salah anggap. biarlah...
hahaha..
betol2 kita kol a nama sebnr dlu tukan.
mcm pe je mama dia tu.seb bek tym tu kecik lg..
no heart feelings.
kalo jmpe mama dia tu mau ckp lah..ala anak ko pun gatal jgk!
NGEEHH..
K LAH LUV U TOO.
MUAH!

nAstAScia.. said...

hahaaa..ya la..aku mmg gatal ckit tyme kecil2 dl..skrg ndak sdh..aku setia k..heheee...
a nama sbnr tu kn..hahahaaaa..garang siot mama dia..ya lorh..mau jak i pg jmpa dia..ank dia pn same gak...
hahaaaa.biar la..past is past.mls dh mo igt....hrp2 mama dia pn dh lupa la psl hal tue..buat malu jer kta nie kn....huh