Thursday, December 11, 2008

LosT!!!

huhuu...aku SESAT tad k...tyme tue hntr abah pg ofis sbb aku n mama nk hang out ptg nie..hehee..jln2 d mall..mama x ikt so aku sorang jer la tyme blk tad..ni 1st tyme aku drive sorang2 kt jhr..ntah la apa yg aku pkrkn tad..abah dh bgtau kuar dr ofis abah,trs msk kri..tap aku pg jg jln lrs ke bwh..ntah apa la aku pkrrr..skali tgk aku slh jln..aku trs ke pusat bandar..klu aku tau jln2 kt sana x pa jg..ni nama tmpt tggl aku pn aku x igt..mcmmana nk cr jln blk..punya la tkt aku tyme tue..aku jln jer tanpa arah..nk kol abah tap tkt dia risau plak..bsides,aku tkt kena mrh..hahahaa...smpai satu thp tue aku btl2 tkt..hmpr jak aku msk sempadan singapore.trs aku teringt kn adik aku..dia kra dh expert la jln2 kt sana..stiap kali aku blk pn mmg dia yg drive..tue la ssh klu nk jln if dia xdaa..nsb la aku br rload fon tad..klu tak hbs la aku...tap adik aku pn x igt sgt..yer la if main ckp ni ssh ckit kn...aku drive jer la smpaila aku ke 1 mall nie (Danga Bay Mall)yg berdktn dgn rmh aku..bla nmpk jer mall tue aku lega btl..syukur btl aku..dr mall tue aku dh igt jln blk...alhamdulillaah....
smpai d rmh aku trs crita kisah aku ni kt mama..gelak sakan la dia..pastu aku kol bf aku bgtau apa yg trjadi kt aku tad..hahahaaa..gelak bsr dia..btl2 la pengalaman br utk aku..x prnh2 aku drive msk bandar..sorang2 lg tue..huh..apa pun,syukur alhamdulillah x da apa2 buruk brlaku kt aku..aku hrp kejadian ni x brulang lg...Allah jer yg tau perasaan aku tyme tue..thanx ziela 4 ur help...

3 comments:

nas norziela nasbah said...

owh most welcme my sis..
hahah
tulah next tym bawak peta johor skali.
hhhehee..

Lucky E11even said...

ahaha..apa macam oo ble sesat!! lau sampai sempadan singapore memang x lepas k.xda bawa passport!! ekekek..nasib ada c eiyla penyelamat.haha

nAstAScia.. said...

ntah la yan..aku pn bingung2 tyme tue..1st tyme kn drive sorang2.mcm2 la yg dpkr...hehee..nsb baik mo pkai pasport kn..klu ndak,lama sdh aku jad pelarian d singapore tue..hahahahaaaa

yupp..next tyme i go out kn mest bw peta johor nie..but now dh better ckit la..at least i knuw oready jln blk rmh..