Saturday, February 7, 2009

sAlaHkah aKu??

salah kah aku?
aku hanya merindu kn dia..
dia yg sentiasa ada d hatiku..


aku ingin berbicara dgnnya..
sepertimana aku berbicara dgnnya dahulu...
aku ingin kata2 semangat drnya...
sepertimana dia sentiasa membakar semangatku dahulu..


masih aku igt pesanannya kepadaku..
msh segar janji2 yg ditaburknnya kepadaku...
rindu aku semakin hari semakin memuncak..
mengharap agar aku dipertemukn dgnnya..
dgnnya insan yg amat aku sayangi..
yg tak mungkin dpt aku gantikan dgn insan lain..


salahkah aku menghubunginya?
salahkah aku jika aku hanya ingin bertanya khabar?
salahkah aku kerana ingin melepaskn kerinduan aku padanya?
salahkah aku kerana menagih kasih darinya?
salahkah aku kerana menganggap dirinya lebih dr insan biasa?
salahkah aku kerana menganggap dirinya sbg abg kandungku sendri?
salahkah aku??


** post ni aku tujukan buat seseorg yg aku sgt2 sayangi..bkn aku sorang jak tap aku rasa adik aku pn begitu..insan yg amat memahami kami n kami telah anggap sbg ahli keluarga kami sendri..byk saat suka n duka kami lalui brsama..sygnya,smua kenangan hanya tggl kenangan..Dia pernah brjanji bhw kami ttp akn menjadi keluarga n kami ttp adik2 yg dia syangi..tap aku dpt rasakan janji itu semakin pudar..biar apapn terjadi,aku mau dia tau yg kami sentiasa sayangkn dia n berpegang pd janji itu...

4 comments:

Lucky E11even said...

amboi.nampaknya kita semakin terer pasal sastera ni pisang.ahaha..sepa ka gerangan insan yg anda katakan itu?adakah saya mengetahui siapa dia?? ahahaha

nAstAScia.. said...

hahaa..bes jg kn mengekpres kn feeling melalui sastera nie..ngeee..

erm..,aku x past aku prnh crita dgn ko ka tdk but he's my sis x-fiancee..he realy kind,soft spoken,understanding n handsome..(ekeke..smpat tau..)..sygnya kami dh lama x brhubg dgn dia..aku ada hntr komen dkt blog dia tap kn dia xda pn reply..n yg aku hairan kn, dia lnsg hlagkn ruang utk tls comment dlm blog dia..mcm dia xmo aku komen apa2...padahal aku x ckp apapn..aku cuma ckp yg kami sntiasa igt dia n ttp anggap dia sbg abg kami smpai bla2...i juz dun undrstand..slh ka aku?? hehehee..

Lucky E11even said...

xslh nas..tp biar aku terangkan..ko paham situasi dia kan? aku rasa dia sedaya upaya melupakan kakak ko..mgkin dgn cara begini dia boleh lupakan kakak ko..mmg dia slh sbb mungkir janji..tp aku yakin dia ada alasan dia..ko cuba letak diri ko d tempat dia..aku rsa ko pun xsanggup..sepa mau terus sakit..susa bdepan dgn kesakitan tau...

nas norziela nasbah said...

omg! sista is sista.me oso teringat dkt him taw.mesti sumthing hapen nie kan.huhu.baru jak me buka his blog.nway sista...keadaan da berubah.da tak mcm dlu.
same as abg megat case kan?
dun u c da same hing has hapen?we juz lost sum1 dat we thought will be our loving brother til de end of our life.bt tis is it... everything changes.
Ya Allah...how much i mish them....