Monday, March 2, 2009

Mangga rEqUEst..

1) 7 ciri lelaki idaman aku..
- caring
- luving
- accept me s how i am
- understanding
- can give whutever i want
- make me feel realy important in his life
- OL like my PAPA!!


2) 7 lelaki/wanita yang aku minati sepanjang hidup
- abah
- mama
- papa
- a.r
- Tun Dr Mahathir Mohammad
- (stil available..hahah)
- (stil available..hahah)


3) 7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang aku minati
- hepy..of course laa
- malu2 kucing...kunun...
- nervous..ngeee
- speechless..
- excited tahap gaban..hahahahaaaa
- shouting like a crazy person,mayb..huahahahaaa
- mixture feeling huh..


4) 7 tempat istimewa yg ingin d lawati bersama teman aku
- bali
- fiji
- maldives
- korea
- disneyland
- paris
- pulau duyung


5) 7 barangan/ sesuatu istimewa yg mungkin aku hadiahkan kepada
pasanganku
- baju ( A MUST..)
- perfume
- wallet
- belt
- sunglass
- pants
- handmade card design by me fulls of glitter luvs n
kissess...heheheee


6) 7 lagu yg akan aku nyanyikan utk pasanganku
- cubalah untuk setia (kris)
- ayat2 cinta (rossa)
- dialah d hati (ct)
- matahari (agnes)
- kalis rindu (elyana)
- pada syurga d wajahmu (nash)
- perpisahan (anuar zain)


7) 7 rakan yg aku tag dan mahu menjawab perihal 7 ini
- mangga (upps,sdh plak..hehehe)
- dek la
- papa
- sape2 la.....

3 comments:

Lucky E11even said...

soalanku..siapa a.r? haha
kasi masukla nama aku dlm yg still available tu..alah yg diminati sepanjang hidup tu.haha

nAstAScia.. said...

hahha..hanya org itu yg tau sepa dri dia.klu aku state nama dia cnie nnt akn menimbulkn conflict plak..parah deih...heheheee..

blh baaa.nnt aku kac msk k..memandangkn ko kn dh jad bes buddy aku + partner aku menyihatkn bdn..ngeeee

nas norziela nasbah said...

oh dah kne tag ka?hhehee..
ok same as yan..
put in ur stil available list.
hhahaa...

oh how brangan u mau dpt smua ni?
for 7 thing dat u want in man,i think for sure u oready dpt kan smua.nway dlu i adore 1 guy ni lah..
selain abah n ar..i think abg megat can be my idol.bt not for now lah..
lalallaalala

do u agree wit me sista?